Pagina's

maandag 27 januari 2014

Wat stond er op tafel - week 4


O o o, wat een verschrikkelijke week wat eten betreft.
Niet alleen heb ik slecht gegeten, ook ben ik van bijna elke dag vergeten foto's te maken.
Ook heb ik bijna niet vooruit kunnen werken voor de site, dus aankomende week wordt een druk weekje.
Kijk nu nog even mee naar wat ik deze week allemaal heb gegeten.
Maandag
Maandag is standaard mijn 'late' werkdag. Zo ook deze maandag. Soms wil ik nog wel eens eerder uit bed komen om al te koken voor de avond, maar daar had ik deze ochtend echt geen zin in (lees zwaar ochtendhumeur). Daarom even de vriezer ingedoken om te kijken wat ik nog had. Het werd uiteindelijk macaroni. Maar natuurlijk zonder foto...

Dinsdag
Normaal train ik op dinsdag, maar nu was er niemand anders voor de bardienst, dus ik was gaan staan.
Dat hield wel in dat ik al om 17:00 op de voetbal moest zijn. Het was de bedoeling dat ik daarvoor wel zou eten. Ik had tenslotte alles in huis voor gebakken aardappels, een schnitzel en wat roerbakgroente. Maar ook deze dag was ik niet helemaal mezelf, dus ook geen zin om te koken. Op het moment dat ik wel zin kreeg, was het eigenlijk al te laat. Dus op de voetbal heb ik maar een tosti gegeten. Mmmmm, heerlijk voedzaam. En natuurlijk zonder foto...

Woensdag
Jaaaa, eindelijk weer zin om te koken.
Ik had mn moeder bij ons thuis uitgenodigd en ging vareniki's maken. Dit zijn Russische pasteitjes.
Moeders wilde ook wel weten hoe deze gemaakt moesten worden. Samen hebben we heel de middag in de keuken gestaan. Gezellig samen kokkerellen net zoals vroeger. En hier heb ik natuurlijk wel foto's van gemaakt, want dit recept komt binnenkort op de site.
Donderdag
Dit was weer een andere donderdag dan anders. Ik had namelijk een cursus ipv werken. Hierdoor was ik in de middag relatief vroeg thuis en had ik dus tijd om te koken, zo voor het trainen. We hadden wel trek in fajita's en daar had ik laatst een lekker recept van gezien. Maar dat recept was helemaal niet zo lekker dan ik dacht. Het was zelfs ranzig! Na 1 hap heb ik het uitgespuugd en ben ik naar de supermarkt om de hoek gelopen voor een salade. Ow, zelfs als ik er aan terug denk krijg ik weer de rillingen, zo vies was het!
Hierdoor ook geen foto...

Vrijdag
Dit is normaal de dag dat ik wil koken voor de site, maar ik moest invallen bij mn werk. Hierdoor wist ik dat ik pas rond 19:00 thuis zou zijn, als het al niet later zou worden. In de ochtend dus al eten gemaakt voor de avond. Een lekkere bonenschotel, met spekjes, gehakt en prei. Erg lekker. Het is ook de bedoeling om dit recept deze week op de site te zetten. Maar ik denk dat ik nog niet helemaal wakker was, want ik ben helemaal vergeten foto's te maken. Volgende week nog maar een keer maken, maar dan nu met de camera in de hand.

Zaterdag
Jeeh! Zaterdag = voetbaldag! Wat vind ik dat toch leuk! Lekker een hele dag slap ouwehoeren en lachen. En natuurlijk nog een beetje sporten.
Maar zoals je de afgelopen weken ook al hebt kunnen lezen, heb ik op deze dag nooit zoveel behoefte om te koken. En manlief heeft nooit zoveel trek in iets. Daar kwam bij dat ik helemaal verrot was na de wedstrijd en daardoor als een blok in slaap was gevallen op de bank. Ik heb dus helemaal niets gegeten en manlief heeft wat kipfilet gebakken voor zichzelf...

Zondag
Onverwachts ben ik zaterdagavond nog even wat wezen drinken bij ons in het dorp. Hier was ik pas om 4 uur 's nachts van thuis. Daardoor zondag lekker uitgeslapen en geen tijd meer gehad om boodschapjes te doen. Dan maar naar de afhaal hier om de hoek om een kapsalon te halen en voor manlief een Turkse pizza.


Deze week hopelijk weer een normale week. Dus hopelijk ook weer normaal eten.
Fijne week!
Liefs, Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten