Pagina's

maandag 13 januari 2014

Wat stond er op tafel - week 2

Zo, ik heb het trainingskamp overleeft. Nog maar net, want het was echt helemaal geweldig!
Ook deze week laat ik weer zien wat ik allemaal heb gegeten deze week.
Maandag
Maandag had ik de eerste dag bij mijn nieuwe werk. Ik had verwacht dat ik dan best wel moe zou zijn als ik weer thuis zou komen, dus ik had aan mn man gevraagd of hij wat wilde maken. Nou hoeven we van hem niet zulke culinaire hoogstandjes te verwachten, maar hij stopt er altijd een hoop liefde in.
Hij had een heerlijk broodje kip gemaakt, met taugé en bosuitjes. Dus niet de aanbevolen hoeveelheid groente, maar wel een overdosis liefde!
Dinsdag
Deze dag is het trainen weer gaan begonnen, dus ik wilde licht, maar voedzaam eten. Wij trainen al om 7 uur, dus ik moest vroeg eten. Ook was manlief er niet vanwege een afspraak buiten de deur, dus het hoefde ook niet zo uitgebreid. De salade en omelet waren erg lekker, maar na de training heb ik toch nog een tosti op. En dat was maar goed ook, want de avond eindigde pas om 2 uur 's nachts in de kroeg...
Woensdag
Normaal kook ik op vrijdag en zaterdag voor de blogpost van de daarop volgende week. Maar omdat ik vrijdag al op kamp was, heb ik dit op woensdag al gedaan.
Het recept van deze heerlijke Thaise kipburger komt deze week dus online.
Donderdag
Vandaag verliep weer eens anders dan geplant. Eigenlijk had ik moeten trainen om 7 uur, maar dat ging niet door. Ik was er vanuit gegaan dat ik in de auto snel een boterham moest wegwerken, maar dat hoefde dus niet. Manlief moest wel gewoon trainen, dus in de ochtend had ik al pastasalade gemaakt. Dan hoefde hij niet op mij te wachten (file) en kon ik ook eten wanneer ik wilde.
Vrijdag
Deze dag begon dus de chaos wat voetbalkamp genoemd wordt. We hadden een kamphuis waar ook eten bij zat. Op vrijdag hadden ze voor soep en broodjes gezorgd. Niet heel hoogstaand, maar voldoende om een avond feestend door te komen.
Zaterdag
Dag 2 van het kamp en ook vandaag werd er voor het eten gezorgd. Een soort van dan. We hadden een BBQ en we moesten het vlees natuurlijk nog wel zelf grillen. Maar verder was alles goed geregeld.
Zondag
Ik ben nu net terug van het kamp en ben deze blog aan het typen. Man man man, wat voel ik me brak. Weinig geslapen de afgelopen dagen, te veel gedronken en te weinig gezonde voeding. Deze avond dus niet zo heel veel zin om te koken of überhaupt te eten. Daarom heeft manlief wat lekkers gehaald bij de snackbar en ging ik daarna gelijk mn heerlijke bedje in.

Aankomende week heb ik eigenlijk niets bijzonders op de planning staan. Maandag en donderdag werken, dinsdag en donderdag trainen. Dus hopelijk qua eten ook weer een beetje een goed ritme en heel veel gezond. Daar is het nu wel tijd voor.
Fijne week!
Liefs, Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten