Pagina's

maandag 17 februari 2014

Wat stond er op tafel - week 7

Pfffff, wanneer ga ik het nou eens door krijgen? Wanneer ga ik nou eens door krijgen dat een week bij ons nooit zo loopt als gepland. Deze week ook weer een beetje chaotische week wat betreft eten. En ook zonder foto's, want dat ben ik helemaal vergeten, oeps!

Maandag
Deze maandag was eigenlijk een vrij normale dag.
Ik wist van te voren dat ik de ochtend had en dat ik eventueel wat langer moest blijven, maar dat het geen latertje zou worden op het werk. Dus ik hoefde niets voor te bereiden wat eten betreft, want ik had in de avond genoeg tijd.
Manlief had wel weer eens trek in Kisr. Dit recept heb ik hier al eens gedeeld met jullie. Daarbij een lekker stukje witvis waar ik een laagje bloem omheen zat met ras el hanout erdoor. Hierdoor kreeg de vis een lekker krokant kruidig laagje.

Dinsdag
In de ochtend had ik een sollicitatiegesprek waardoor ik het eten niet kon voorbereiden. In de avond had ik niet veel tijd vanwege het trainen. Dus manlief maar even lief aangekeken om de andijviestampot te maken. Maar uiteindelijk hoefde dit niet, want ik stond weer eens in de file, waardoor ik het niet zou halen om thuis te eten. Manlief heeft lekker alleen de worst op, op brood. En ik ben helaas langs de mac gereden. Dat was niet zo'n succes want het is niet echt voedsel waar je op kan trainen.

Woensdag
Deze dag had ik weer de ochtend, dus in de middag genoeg tijd om te koken. Eerst lekker de cupcakes gemaakt die je hier kan vinden en daarna was het de bedoeling om dan toch echt de andijviestampot te maken. Maar stiekem was ik een beetje vergeten dat ik bardienst had. daar kwam ik pas laat in de middag achter. Dus weer geen andijviestampot op, maar een tosti'tje op de voetbal.

Donderdag
Zou ik vandaag dan eindelijk de andijviestampot opeten. Nou, nee hoor! Wederom stond ik in de file, waardoor ik weer erg laat was. Maar deze keer was ik enigszins voorbereid. Ik had extra brood bij me dat ik in de auto op heb zitten smikkelen. Daarna snel door naar de training.

Vrijdag
Eerst een ochtenddienst, daarna klussen bij een vriendinnetje die haar eigen huisje heeft gekregen. Dus in de avond had ik wel trek in een stevige maaltijd. Eindelijk de andijviestampot op! Jeeh! Hihi!

Vrijdag
Valentijnsdag. Wat vind ik daar echt zo niets aan... Gelukkig denkt manlief daar ook zo over, dus we hebben helemaal niets speciaals gedaan. In de avond hebben we lekker sushi laten bezorgen. Dat was al weer even geleden en daar hadden we echt heel veel trek in.

Zaterdag
Zaterdag is natuurlijk voetbaldag. En eindelijk ging voor mij mn wedstrijd ook weer eens door. Over het voetbal zelf wil ik het niet hebben, maar over de derde helft wel. Man, wat was dat gezellig! Heerlijk ouwehoeren met elkaar en lekker een biertje drinken. Het is erg lang geleden dat we zo laat uit de kantine zijn weg gegaan. Pas na negenen gingen we weg uit de kantine, maar dat hield ook in dat de winkels al dicht waren. En we hadden helaas niets in huis. Dus hup, naar de Mac.

Zondag
En toen had de griep me dan toch echt te pakken. Ik heb het een aantal dagen uit kunnen stellen, maar ik denk dat de alcohol van zaterdagavond me de das heeft omgedaan. Maar het is zo raar. Op het moment dat ik ziek ben, wil ik eten! Lekker soep of fruit, maar ook slechte gingen zoals chocolade en chips. Heerlijk!
Maar in koken had ik niet heel veel zin. Toch moest ik weer wat voorbereiden voor hier op de blog.
We hebben een heerlijke burger op die deze week online zal komen.

Zo, en dat was weer mijn week. Een beetje chaotisch maar het viel wel mee als je kijkt naar de afgelopen weken.
Deze week hoop ik wat minder bij de Mac langs te gaan. Ook heb ik het heel rustig, omdat het vakantie is op mn werk en ik daardoor niet veel hoef te werken.
Terwijl ik dit type, ben ik ook samen met manlief een planning aan het maken voor het eten van deze week. Het ziet er veelbelovend, dus ik ga nu echt voor een normale eetweek.

En hebben jullie al een planning voor deze week?
Fijne week!
Liefs, Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten