Pagina's

maandag 3 februari 2014

Wat stond er op tafel - week 5

Ik dacht eigenlijk dat dit een normale week zou worden, maar uiteindelijk zijn er toch wat dingen anders gelopen dan gepland. Wil je weten wat? Lees dan maar verder...

Maandag
Maandag = werkdag = laat thuis. Niets meer in de vriezer en in de ochtend niets voorbereid. Manlief moest dus echt gaan koken vandaag.
In de voorraadkast hadden we nog een pak kipfilet ala toscane staan van Bertoli. Dat ging hij dan maar maken. En op zich is dat ook wel goed gelukt, is het niet dat het echt heel zout was. Brrr. Maar de salade erbij was wel te doen, dus die heb ik lekker gegeten.
Dinsdag
Vandaag lekker wezen lunchen met manlief. Dit was alleen wel wat aan de late kant, dus in de avond niet zo veel trek. En er moest natuurlijk getraind worden, dus later eten was ook geen optie. Dan nog maar een bakje fruit op, vlak voordat de training begon.

Woendag
Woensdag moest ik invallen op mn werk. Dit werd alleen een heel stuk later dan gepland. Gelukkig gingen we bij mijn schoonmoeder eten. Manlief mocht aangeven wat hij wilde en dat werd kip-kerrie. Dat krijgt hij hier niet zo vaak, want ik vind kerrie niet zo heel erg lekker. Maar hoe mn schoonmoeder het had klaargemaakt was het goed te doen. De kerrie overheerste niet zo erg.

Donderdag
Vandaag weer werken, dus in de ochtend al lekker de pastasalade klaargemaakt, waarvan je het recept hier kan vinden. In de avond moest er namelijk weer getraind worden, dus dan geen tijd om te koken.
Vrijdag
Door een foute planning van mijn kant en een hoop chaos op het werk heb ik niet de tijd gehad om te koken voor het recept wat vrijdag online zou moeten komen. Daarom heb ik deze avond wat lekkers gemaakt, waarvan het recept zaterdag online kwam.
Omdat ik aan het bakken was, heeft manlief gekookt. Burrito's van Knorr. Dat was best wel weer eens lekker.

Zaterdag
Normaal kook ik zaterdag bijna nooit, vanwege het voetbal. Maar deze zaterdag moest het wel, want ik moest nog wat maken voor op de blog. Daarom hebben we gevulde paprika's gegeten. Voor manlief met mozzarella en voor mij met geitenkaas. Het recept volgt later deze week.
Zondag
Deze dag zou eigenlijk in het teken staan voor het koken voor de blog. Maar ik had er geen zin in. We zijn namelijk begonnen met het kijken van een nieuwe serie en daar zijn we heel de dag mee bezig geweest.
In de avond heb ik lekker pannenkoeken voor ons gebakken. Lekker met spek en/of kaas.
Deze week wordt weer een chaotische week op het werk. Ik moet veel invallen en veel gebroken diensten werken. Dat houd voor mij dus in dat ik maar goed moet gaan plannen en mijn eten moet gaan preppen. Want elke keer manlief laten koken is ook geen optie, hihi!
Fijne week!
Liefs Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten